Saturday, March 26, 2011

ترانه سرونیوروم از نشه کارا بوجک


Nese Karabocek
Surunuyorum
صدا و ترانه های نشه کارا بوجک در ترکیه تقریبا هم ردیف و هم زمان با کارهای عهدیه در فیلم فارسی های ایرانی است . و ترانه سرونسوروم یکی از به یاد ماندنی ترین و زیبا ترین کارهای این خواننده است که بارها و بارها توسط دیگر خوانندگان ترک چه در آلبوم ها و چه در کنسرتها باز خوانی شده است

اگر دنیا من رو از راه عشق تو برگردونه
از این دنیای لعنتی دست میکشم
در شبهای بی آرامش با افکار ترسناک
بیا ببین حالم رو که از دستت چه میکشم


نه معشوق کسی هستم , نه دل بر کسی عاشق
دستانم بر روی سینه ام پریشان مانده ام
یک روز نه , هر روز به تو التماس کردم
صدام رو نشیدی , از دستت چه میکشم

تسکین نده من رو هر روز با یک امید
که بعد با نا کامی اشک خواهم ریخت
از ابتدا بیافرینم تا از درد جدا شم
رحمی کن به حالم از دستت چه میکشم

نه معشوق کسی هستم , نه دل بر کسی عاشق
دستانم بر روی سینه ام پریشان مانده ام
یک روز نه هر روز به تو التماس کردم
صدام رو نشیدی از دستت چه میکشم

No comments: